Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Thursday, February 26

Macam-macam Ragam

Sekian lama aku tak jadi driver untuk k no, so semalam aku dah pun jadi drivernyer lagi la. K no mintak aku pg amik die kat klinik harian kat hospital klang. Mak oiiii jauh jugak tu, kalo tak sebabkan abg mi kene keje aku lak tak de kesmpatan nak jenjalan ngan ipar aku ni. Time nak g tu lak si ucu nak ikut, ni mesti ada pape yg nak dibelinyer ni.

Lepas je amik k ni kat klinik harian kitorng g giant. Punya la pyahnyer nak pilih, ucu nak cari yg undies k no lak nak cari bju nak pakai time eja kawen nanti. Punya la pyah tul nak capai kata berkenan dihati diorg berdua ni. Aku jadi tukang angguk kalo lawa la pada aku, kalo tak sori la....hahhaha...

Akhirnye dapat jugak la ape yg dihajatkan, k no lak siap plus untuk anak2 die lak. Beli baju tu sume je dah dekat RM100.00 abes. Ucu cam bese la main bantai je ape yg die nak. Aku? aku tak bli pape pun kat sini coz pas ni nak g jusco nak amik popular card, amoi tu dah call aku td so alang2 dah dekat2 ni singgah jap la.

Sampai kat jusco trus amik parking dekat area popular, senang sket nak blek. Kat popular k no beli jugak la untuk haikal, jigsaw puzzle nak bg haikal ni leka sket. Ok gak tu tp tak de la plak jigsaw puzzle yg besar. Yg ade cume tulis abc je, beli je la kan lg pun budak tu tgh skola tadika lg. Aku? hmm ape lg, aku mesti la amik 1 novel.

Tak penah aku rase gile2 time jenjalan ngan ipar aku. K no ni jenis yg suke wat lawak, ader je nak bg org senyum. Time nak pilih sandal pun sempat lg melawak tu. Kat depan kaunter mcd lagi la....cian mamat yg jaga kaunter ptg tu..hahha.. Sebenarnye kitorg ugut ucu blanja kitorng. Skrg ni kira nyer die la yg keje. Aku ngan k no ni dah jd surirumah je la, tp ucu ni kedekut lak. Tu yg k no kaco sampai die tak nak beli coz takut kene blanja kitorg ni. hampeh nyer ucu! hahahha

Blek lpak umah MIL, makan nasi gak sebab MIL dah plawa gile2 kan. Burger makan kat umah je la nampak gayanyer. Ingat nak blek lepas makan tp ade mak cik dtg lak kat umah MIL. So tunggu dulu la, cita2 bagai pas tu bile mak cik blk aku pun blk jugk la. Nak blik cepat coz kat umah ada rempah yg blum abes blend lg ni. Kalo lambat payah gak coz ni nak guna hujung minggu ni.

Pling tak menarik aku dapat tau eja tukar kaler tema kenduri kawen die nanti. Jadi kaler gold la plak...alamak....tu hari dah kompom nak kaler orange. Aku pakai je la pape kaler baju pun, malas la nak ikut tema. Main suke suki hati die je nak tukar kaler.

Have a nice day today :)

No comments: