Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Wednesday, February 4

Hampir-Hampir..

Kalo ikutkan macam slalu la kan dear akan blek awal coz nak tgok cite "ku milik mu" , cite favourite dear buat masa ni la.
Ntah nape la bleh suke lak cite tu.

smalam dear blek umah kul 9.00pm, terus mandi pas tu makan sambil tgok cite tu la.
Tp yg tak bestnyer kul 10.00pm kene kuar g site nak hantar barang.
Huhu tu yg dear pling lemah tu, kalo takat hantar barang takpe la.
Aku kene join skali nak hantar barang tu coz dear nak blanja mkan kat luar lak pas siap hantar barang tu.

On the way nak g hantar tu tiba2 dear dapat call dari member keje.
Member tu kata nak kene stay back keje untuk malam ni coz ada 1 lg problem besar la.
Aku lak decide suh dear hantar aku blek je la dulu nanti kalo dear kene keje payah lak aku nak blek, dah la naik lori kalo naik kete ok lagi la kan.

Kat umah dear leh lak lepak2, baring2.
Aku ingatkan dear nak kuar blek tp tunggu punyer tunggu member dear call bgtau keje tu kene buat siang hari.
So postpone sampai pg ni la kan.
Hahah senang punyer hati terus mintak air panas ngan roti.

Slalunyer kalo kene keje malam memang dear pling malas la orangnyer.
Tp nak wat cam ne kan, keje.
Aku lak, sabo je la kalo tu dah keje dear.
Asalkan rezeki tu sume rezeki halal.

No comments: