Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Thursday, February 19

Jelita

Sejak dok umah ni slalu benar la dapat mase nak tgok tv cite indon ni, Jelita. Kalo sebelum ni yg aku tgok cite indon dari episod awal sampai la episod last cite "BAWANG PUTIH BAWANG MERAH" (BPBM) tp tu mase baru2 lepas kawen la. Tak keje kan so tu la keje aku kat umah MIL mase tu layan cite indon ni ngan adik ipar yg bongsu. Memang sronok la, tmbah lg time tu baru2 kawen kan.

Tp kalo ikutkan jalan cite lebih kurang same je, tu yg rase cam mls2 je nak tgok. Skrg ni pun ada gak la aku skip seminggu 2 pas tu tgok blek. Ntah la tak de feel lak nak tgok tiap2 episod lg pun ade je hal yg nak aku buat.

Episod hari ni si jelita tu nikah ngan erlangga. Kadang2 aku tgok kat drama indon ni buat nikah kawen ni mcam mainan je. Kalo tgok BPBM dulu pun same gak, hal2 nikah ni mcam senang je la bg diorang tu. Nampak macam tak yah nak pikir panjang bila nak nikah ni, tak pikir kesan akan datang ke ape ke. Tp tu la nama nyer drama, tu yg slalu dear ckp kat aku la kan. Ape2 je la.

Hari ni masih dalam mood selsema, tp tak leh nak bermalas2an. Nak start kemas umah sket2 coz hujung bulan ni mungkin mak, bapa, yang ngan family akan tido sini. Tp tak tau la kan, aku just nak kemas lg pun ada seguni kekabu yg blum dipilih2 bijinya tu dah lama terbengkalai & dok kat dlam bilik je. Dlam selsema pun sempat gak la aku kerjakan dari dok tgok tv saje kan. Nanti kalo dah siap semua bleh la aku wat kan bantal untuk taruk kat dlam kete dear. Haahah mesti dear tak nak.

No comments: