Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Tuesday, February 17

Selsema

Satu hari ni aku diserang selsema ngan batuk la plak. Lepas je dear keje td tekak rase perit je. Ni mesti pasal makan ais krim semalam la ni. Dear nyer pasal la ni, aku ckap nak je dear g beli kan la plak. hahah lain kali jgn mintak, tu la moral story aku hari ni.

Dalam tak sehat ni aku sempat gak la basuh kete dear yg dah brape hari tak basuh tu. Baru la nampak bersih gitu, kalo tak macam baru kuar hutan lak aku tgok. Bukan ape umah aku ni tepi jalan tu pasal la kete berhabuk gile. Bukan takat kete je tp umah aku pun sama gak la, kalo tinggalkan 2 3 hari tu memang la berhabuk. Tu pasal kat umah aku ni tak de barang hiasan yg kecik2 je.

Siap basuh kete aku masak la untuk tgahri coz ptg nanti nak g umah nyah nak amik barang makan yg mak kirim dari kg. Masak kari telur ikan, lauk favourite dear la ni. Lepas zuhur aku siap2 kuar g puchong.

Aku bawa nyah beli brg dapo je la kat otk. Siap dapat nyah blanje aku lg hahaha. Lepas beli brg ingat nak lepak umah nyah tp bila pikirkan nyah nak keje malam ni aku malas la nak lepak. Mesti nyah nak tido la kan coz malam ni nak kene berjaga lak.

Aku blek umah ingat nak singgah kedai tp mak aiii malas nyer la, dah la ngan selsema nye lg ni. Dah sampai umah dear call so time tu la aku kirim ape yg aku nak. hahahha... Malam lak lepas makan dear nak kuar g umah pak cik nak menjemput untuk dtg kenduri eja nanti. Aku malas nak join so dok umah tido je la. :)

No comments: