Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Monday, February 2

Dating

Setelah berpenat lelah 1 minggu ni aku ngan dear tiba la masa nak rest kan minda yg agak berserabut.
Berserabut bukan ape, ade mcam2 barang yg kitorang nak kene beli la.
Dah sampai umah pun bleh kene pg kedai lg nak beli brang.
So tinggalkan dah bab kene beli brang ni, so untuk hari ni aku ngan dear akan kuar ngedate seharian.
Ngedate kat ne?

Ehmmm sejak pertengahan bulan jan lg dear dah inform kat aku dear ade game futsal kat shah alam.
Aku dijemput skali sbgai penyokong! hahaha
Game mula kul 9.30am, aku ngan dear gerak dari umah kul 9.00am.
Ingatkan nak trus pg ke Sport planet, seksyen 16 tu tp rupenyer dear sempat menyinggah kat kedai makan kat seksyen 15 nak tapau nasi lemak.
Adoi la! dah la pg semalam dear blanja aku nasi lemak sambal kerang, hari ni pun nasi lemak ayam goreng lak.
Ingatkan nak makan sama tp lastnyer aku sorang yg makan, hampeh tul.

Dear tgah tunggu turn nak main, bile dah main letih bukan main aku tgok.

Sampai kat sport planet, geng dear dah start main rupenyer.
So dengan hati yg tak sabo nak main, dear trus g tepi court tgok member main je la.
Game ni anjuran Pas tp aku tengok ramai tul Indian yg dtg hari tu.
Rata2nye aku rase kurang melayu dari indian.
Apsal leh ramai lak ek kaum diorg ni.

Game tak byak sgt la, sambil dear lepak2 cite ngan member dear aku lak lepak2 baca novel.
Naik pening gak la kepala ni coz ramai tul la yg lalu lalang kat depan aku, nak tau sebab ape?
Hmmmm aku dok sebelah ngan papan kenyataan!hahhha
Terganggu la jugak nak membaca, tp bleh la kalo dah boring kan.
Group dear main 4 game, menang 2, seri 1 & kalah 1.
Tp masih tak dapat nak pg kepusingan seterusnyer coz ada group yg sama mata.
So hampa semua harapan geng dear nak dapat duit RM2000.00
Aku decide nak blek umah je la, mkan je ape yg ada kat umah.
tp dear lak kate nak g makan dulu la, dear bg pilihan makan sup kambing @ rojak klang.
Aku plih rojak klang.

macam bese order rojak 2 + kuah & cendol 2

Kali ni dear blanja rojak ngan cendol pulut + ais krim stawberry!
Mak oiiii dasyat tul la, dah la ada pulut bleh lak + ais krim tu.
Tu la penangan aku yg sesaja nak try sedap ke tak.
Rupernyer mak oiiiii manis tul la, coz dear lupa nak pesan kurangkan gula.
Aku? makan je la, td gatal sgt nak try.
Rojak sorang satu tp bese la aku ngan dear makan mesti ada je yg tak abes.
Sayur! tu la masalah utama nyer.hahahha
Inilah hasil order kitorang.


Lepas makan sempat la nak g jenjalan kat Centre Point dulu.
Saje nak cuci mate nak tgok kasut kot2 ade yg berkenan bleh la beli.
Tp sayang dah berkenan tp tak de saiz la plak.
Mcam tau2 je org tgah berjimat cermat ni.
Sebelum blek umah singgah econsave dulu nak cari lauk untuk 2 3 hari ni la.
Aku plan nak masak mlm ni kuetiew lakna banjir udang! ni pengaruh tgok majalah 3 la ni.
Dear lak sempat lg tu nak beli jeruk, aku apa lg tukang makan nyer la.
Ni pun tekak rase macam perit je la plak, byak mane la aku makan takat 5 6 ketul je.
Bukan besa pun, kecik2 je la.

Malam dear tertido lepas tgok brite maybe letih main futsal kot.
Dah lame cuti main kan, takat main bola tu tak same.
Tambah lak kena lawan ngan india lak tu, lg la letih gile agaknyer.
Aku lak, cergas sampai ketengah malam! :)

No comments: