Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Thursday, January 1

Welcome 2009

Pejam celik pejam celik dah masuk 2009 rupenyer.
Kisah 2008 akan jd sejarah pling indah untuk dikenang kenang.

Semoga tahun 2009 ni akan jd lebih baik dari tahun2 yg lalu.
Macam biasa aku ngan dear tak penah nak celebrate untuk new year walaupun skadar nak pg tgok bunga api.
Dear kate baik tido kat umah lg bagus, jimat duit & kalo kuar cume dapat letih je.
Tp kalo aku bab jenjalan ni memang la aku suke.
Agaknya kalo ader anak nanti maunyer kitorg kuar tgok bunga api kot.
Penah ajak mase tahun pertama kitorng kawen tp sori la jgn harap dear nak kuar umah pg bersesak2.
Lgpun hari ni dear keje da, kalo mlm td tido lambat mau pening pale dear keje hari ni.
tu pun kelmarin dah la keje mlm, blek2 je weng2 pale tp sempat layan tenet dulu baru tido.
Bile dah tak tahan nak menahan pening tu baru la dear tido.hish bleh lak wat cam tu.

Ape yg menarik hati aku untuk 2008 ni ek?
Ehmm tahun ni 2nd time celebrate birthday dear, celebrate my bithday, celebrate our 2nd time as husband & wife & mcm2 lg la aktiviti celebrate kitorng.

5/1/08 - birthday anak abg yg pertama ( Mohd Herman Khair )
22/1/08 - birthday dear ke 30.
12/3/08 - mule kerja semula setelah hampir setahun lebih duduk umah.
4/5/08 - my birthday ke 25.
20/7/08 - wedding my BIL Zul & Ayu.
23/7/08 - our 2nd wedding anniversary & anniversary ke 50 untuk mak ngan bapa aku.
1/12/08 - stop kerja atas sebab2 yg tak bleh nak di elakkan.
9/12/08 - dear belikan aku laptop with broadband.

Tu je kot rasenyer tak de yg tertinggal.
Tahun ni ramai sedara yg nikah dan selamat menerima anugerah yg aku idam2kan.(anak)
Tp ader juga la yg agak pahit untuk ditelan coz ader 2 sepupu aku yg telah bercerai ngan amannyer tanpa ader pertikaian hingga perlu ke mahkamah.

Azam untuk tahun baru ni, aku nak capai azam aku yg blum tercapai tu.
Tp kalo bleh la kan ni la azam aku untuk tahun ni :

1 - nak anak kalo bleh dapat sorang pun jd la asalkan dari zuriat aku ngan dear (hopefully).
2 - moga dapat keje gov @ keje yg lebih baik yg penah aku keje dulu.atau mungkin aku akan mula buat bisness sendiri?maybe.
3 - nak kurangkan lemak2 yg dah lame bergumpal kat tubuh aku...haha
4 - nak jimat, coz nak beli umah sendiri dah tak tahan dok umah sewa ni ngan prangai jiran yg tak fham nak jaga hati org lain.
5 - nak g cuti2 malaysia ngan dear as for our honeymoon.

Tu je kot.kalo buat byak2 blum tentu bleh tercapai rasenyer.
Kalo bgtau kat dear ni mau gelak beso la dear bace tang nak kurangkan lemak tu.hahha

SEMOGA TAHUN 2009 NI LEBIH BAIK DARI TAHUN2 YG LEPAS, SEMOGA SEGALA IMPIAN & AZAM AKAN TERLAKSANA PADA TAHUN INI.
WELCOME 2009!

No comments: