Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Friday, January 30

22.01.09

Saje nak update untuk tarikh ni je la kan, lgpun time ni memang banyak umah yg aku ngan dear pg jenjalan.
Pg tu ingatkan dear kene keje mcam bese la, semalam dah cuti tak kan la hari ni pun nak cuti lg la kan.
Dear call dlm kul 10.00am, ajak teman dear pg amik cek kat Wisma Hup Tai lepas tu nak g syabas klang.
Dear di Wisma Hup Tai.

Ader sket keje kat sane, cume nak jumpa member keje je.
Aku ngan dear sampai awal, kul 11.00am kitorang dah sampai so dear decide nak lepak kat kantin syabas dulu sementara nak tunggu member dear sampai.
Makan sandwich 1 bungkus syer berdua, air teh ais sorang satu la.
Segan gak la kan coz tu kat kat syabas, aku ngan dear lak kebetulan pakat pakai baju biru.
Orang kat sane ingat aku ngan dear ni orang syabas gak la.hahaha
Lepak2 sambil makan & minum.

Menunggu di kantin Syabas, Klang.

Tunggu punye tunggu dekat kul 1 baru la member dear sampai. segan nak lepak lelame kat kantin syabas aku lak decide nak lepak kat tepi tennis court, tempat nyer berbukit so kat kawasan tu agak redup coz ada pokok rendang.Jangan orang ingat aku dok wat yg bukan2 ngan dear dah la kan.


Pas dear jumpa ngan member, kitorng g mkan kat meru.
Aku dah lama tak mkan soto yg sedap, tp tempat tu jauh sgt tu pasal dear brani bawa aku stakat kat meru ni je.
Tapi sayang la plak, soto blum ready lg da...so aku ngan dear order bihun sup je la.
Plus begedil sorang satu.Dear order air laici kang, aku lak order limau ais je dah la.
Ok gak la bihun sup nyer, maybe sebab plus ngan begerdil tu kot! hahaha
Dah kenyang makan kitorang gerak g umah kak nab, alang2 dah sampai meru ni kan.
Dear tu kan rapat ngan haris tu.

Kat umah kak nab kitorang lepak2 tgok tv, makan buah2an yg kitorg sebelum pg umah kak nab.






Kak nab lak sibuk nak amik anak dia kat skola, kebetulan dear bleh jaga haris kak nak tinggalkan je la haris ngan dear.
Heran tul la langsung tak nangis!

Selesai makan2 kat umah kak nab aku ngan dear gerak g ambank kat setia alam.
Just nak amik kad atm je la, kebetulan mase buat buku akaun kitorg tak dapat kad atm coz stok tak de.
La ni dah kebetulan kuar kitorng singgah la kan.
Orang tak ramai pun lg pun kerani kat sane tu cekap gak la wat keje.
Cume tak puas hati sket je la.

Dapat kad atm kitorang gerak nak blek umah la kan, tp dear kata nak singgah umah kak ton lak.
Dah tu aku ni ikutkan je la kan.
Kat umah kak ton cume minum2 je, tak larat nak makan dah.
Kak ton nak jamu kitorang ngan mee kari pun kitorang bleh menolak tawaran tu.
Kebetulan lisa pun tgh nak tido so tak de la ape nak cite sgt kat sane. takat lepak2, sembang sket2 pasal arwah FIL. tu je la.

Blek umah dekat kul 6.30pm. aku blum sempat nak wat kan kek untuk birthday dear.
Plan nak wat gak hari ni, dah dear kata nak lepak umah MIL.
Aku wat muffin je la, kalo kek yg ade krim bagai tu aku tak pandai lg la.
Skali bancuh dapat la 30 biji. wat 2 jenis, 1 coklat & 1 lg vanilla flavour.
Yummy!!!

Malam tu dear ajak tido umah MIL so bawa la sket untuk sape2 yg ader kat sane kan.
Tak sangka plan nak blek kg esok malamnye akan ditunda lg ke tarikh yg lain.

No comments: