Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Friday, January 2

Rona Roni Makaroni... So Funny




Hmm nape la ek, suke benar aku tgok cite ni.Bukan baru mula mlam td tp sejak minggu pertama lg aku dah jatuh cinta ngan drama ni.
My dear husband pun bleh "terminat" same lak tgok cite ni.
Alasan dear si Amani ngan "Bront" tu macam ader chemistry je. Berkenan sejak diorg belakon dalam cite sindarela.

Gandingan diorg berdua ni mesti ader klako2 sket kat dlam cite tu, memang pun.
Aku suke tgok Amani ni jadi pompuan ala kampung sket la dlm cite ni.
Tambah lak ngan dia nyer longhat utara tu, huh memang memikat hati.


Kebetulan malam td dear blek lambat almost kul 10.30pm baru sampai umah.
So aku yg keseorangan tgok la cite tu, memang kecoh gile.
Tambah lak time opening untuk mlm td lepas Jess jerit2 coz ader byak tikus kat kedai tu.
Mak oiiii besar2 lak tu tikusnyer, tak penah lak aku tgok besar tu coz dulu umah kat kg memang ader tikus ni.
Dear memang frust gak la tak dpt tgok cite ni mlm td, tp aku ckp astro kan akan ulang tayang cite ni.
Tp mungkin susah kot dear nak tgok lg coz dear tgok tv mlm2 je.time lain keje, kalo tak keje pun jrg nak tgok cite cam ni baik dear layan bola lg bagus.


So next time kalo ader ulangan baik aku rakamkan je, kalo bleh tgok online tak pe la.
Ni tak de online yg ader ulangan banyak kali lak.
Aku rase Rona ngan Roni akan bercinta di akhir episod nanti, agaknyer la kan.


:)

No comments: