Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Friday, January 23

Hari yang sibuk?

Kalo pagi2 dear dah call maknanye dear tak keje la tu, tak pun ade keje tapi dah settle.
So untuk hari rabu ni, aku plan nak kuar jenjalan sorang2 je la.
Tp dear lak pg tu ader keje nak g mahkamah kat klang coz ader org nak apply meter baru untuk rumah sewa.
Aku pg puchong, dear pg klang.
Ehm cari cup untuk wat muffin, ingatkan kot2 ada la kat kedai jual barang2 murah tu.
Penat je cari, tak jumpa pun.
Mujur jumpa gak masa jalan kat OTK.
Takut gak nak naik atas, takut terserempak ngan member keje kedai emas dulu.
hahah diorg dah lupakan aku kot?...agaknye la kan.

Tgahari aku nak blek, dear sms bgtau dah kat umah MIL.
Terus g umah MIL, mkan tghari je la kat sane.
Lauk ikan rebus goreng, sayur nangka masak lemak & sambal blacan.
Yummmy... :)
Summit, USJ.



Hiasan dalam USJ semperna chinesse new year


Dlam kul 2.00pm, dear ajak g tgok movie maut.
Bese la tempat yg dekat & puas hati tentula di summit usj.
Senang nak pg, nak parking & tiket pun murah.
Orang tak ramai coz panggung yg pling besa diorg gunakan (THX).
Dlam 30org ade la, bese la melayu yg akan sokong melayu. Kaum lain tak de..nape ek?


Aku & dear dgn orange theme.



Aksi sblum sampai summit.


Abes tgok movie trus blek umah, dear g umah MIL nak mandikan bapak sementara aku blek umah nak masak untuk mkan malam.
Masak ikan goreng & sayur nangka dari umah MIL. Simple gile!
Asalkan dear tak bising kira ok la tu kan.

No comments: