Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Tuesday, January 20

Nak bagi apa ek?

Lagi 2 hari birthday dear, genap masuk umur 31 tahun.
Dari awal bulan dok pikir nak bg hadiah ape.
So esok nak kuar jenjalan sensorang, plan nak g cari bhan nak wat cake & something as a present untuk mr dear.

Kalo tanye nak ape kat dear, mesti jawab tak nak pape.
Aku lak yg pening kalo ikutkan kate dear tu.
So esok tgok la kan kot2 ader pape yg berkenan aku leh la sambar.
Pling teruk pun bg baju pun ok la, dear bukan suke aku blanja untuk dear sgt.pyah tul la.

Untuk celebrate birthday dear nanti aku plan nak buat cupcake, asyik tgok kat tenet ngan magazine je.
Now tiba la mase untuk aku try.Ehmm juz wait & see kalo jadi maybe akan tempek gambar la kat sini. :)
I realy can't wait for that moment!

No comments: