Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Thursday, January 15

Mengejutkan?!!!?

Kalo ikutkan perancangan Eja akan nikah bulan 3 ni,tp atas sebab nasihat tok kadi baik dicepatkan.
Dari luaran nampak macam bese je la air muke die ni tp dlm hati sape la yg tau kan.

Sembang panjang ngan akak ipar yg ade kat umah MIL semalam sempat la dengar cite baru.
Rupenyer Eja tak bleh tido mlm, maklum la tinggal lagi brape hari sebelum dinikahkan ni.
Rasenyer aku dulu pun ader gak la terase mcm2 prasaan.time ni la aku rase takut nak nikah, takut nak menghadapi alam rumah tangga.
Takut nak berdepan ngan mertua, sedara mara la pendek kate macam2 yg tak elok la asyik difikirkan.

Mujur mase aku nikah dulu aku tetap setia ditemani ngan kenkawan yg sudi menjadi penguat semangat dikala hati tgah libang libu memikirkan mase depan.
Insyaallah kalo ader rezeki aku akan temankan teman yg telah menemani aku dulu.
Asalkan aku mendapat jemputan & kalo tak ada aral yg melintang la.
Kitorng ni sekampung tp jarang sgt dpt berjumpa mau pun nak berborak2 macam dulu.
Kalo nak cite kat tepon pun kadang2 dah jarang sgt la.
slalu kalo terserempak time kenduri kendara je la.

Ni la teman yang sentiasa ada bersama aku sepangjang majlis berlangsung.

So untuk Eja, aku harap die akan selalu berdoa akan majlis pernikahan malam sabtu nanti akan berjalan dengan lancar.
Mase ni memang la ader mase fikiran akan rase bercelaru tp tolak tepi ngan tu semua.
tu hanye hasutan syaitan yg tak suke anak cucu adam ni "mendirikan masjid"

No comments: