Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Tuesday, January 20

Rindunya

Ehmm dah hampir 3 bulan tak blek kg, rindu giler la rase nak blek kg.
Tu hari mak je yg dtg, ayah tak dtg tu yg jd rase rindu sgt la nak blek kg.
Malam td tanye kat dear, nak blek kg bleh tak? dear cume kate ok je.
Aku lak pg menambah kalo dapat cuti sampai hari slase ok gak la kan, bleh la lepak lame sket la kat kg tu.
Tp dear kate susah la kalo nak cuti lame, nanti abg dear bising la plak.
Dah la time ni sume cine cuti, so yg mlayu & india je yg keje.
Aku lak g tambah la kan, kalo cina cuti mesti tak dpt nak beli pasir ngan tar kan.
Dear lak kate kene keje jugak la, kalo tak de yg tu kene tunggu la sampai cine tu bukak kedai.

Adoi la, tak dpt jugak la nak lepak kg lelema sket, dah la semalam dear bawa g umah MIL.
Jumpe ngan MIL & FIL, Is sempat gak la bawa FIL kuar jenjalan coz dah lame FIL tak kuar jenjalan kat luar tu.
Walaupun takat kuat dok kat kerusi roda pun dah cukup la bg FIL.
Tu yang wat aku ingat kat ayah aku tu, rase rindu membuak2 lak.
Minggu lepas dear tanye nak blk kg aku dok kate terpulang la kan, la ni aku lak yg gatal nak blek plak.

Hmm kalo tepon ayah bukan nak ckap sgt katenyer tak dengar, org tua kan.
Tinge pun dah kurang sket la, tp aku tetap rindu nak bergurau senda ngan ayah aku.
Harap2 dear dpt la cuti tambahan 2 hari lg.
Lgpun kalo kat tepon tak puas, nak kene blek kg gak la.
Asyik2 layan MIL ngan FIL je nak jugak aku layan mak ayah aku lak.
:)

Tadi tepon kg, mak angkat tp dengar suara mak lain mcam je.
Rupenyer mak demam dah 2 hari dah. Patut la aku rindu gile la kat mak akhir2 ni.
Cian nyer kat mak, dah tu mak bukan suke nak g klinik, kalo mampu rase cam nak blek skrg jugak.
Tp cian lak kat dear coz nak keje lak esok.Lgpun bos dear tak kasi cuti lame2.
Hampeh tul la.

Semoga mak cepat sembuh, rindu sgt kat mak tau!

No comments: