Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Saturday, January 24

Telah Tiba Saatnya.

Salam,

Pg semalam pukul 5.30am, bapa mertua ku telah selamat kembali kerahmatullah dengan tenang.
Sejak beberapa bulan yg lalu sakit semalam tiba la saatnye untuk menghembuskan nafas dihadapan anak2 & menantu.

Kebetulan aku ngan dear tidor kat umah MIL, coz plan nak blik kg mlam sabtu.
Dear dah mintak cuti ngan bos dear tu yg nak blik kg tu.
Malam tu kalo tak silap aku dear langsung tak tido la.aku lak tido kat bilik sorang2 je la kan.
Sebelum kul 12.00 mlm Is yg temankan bapa sampaikan tertido kat kerusi depan tv.
Tu yg dear cian ngan Is dear lak amik giliran jg bapa sampai la saatnya tiba.

Aku tgok dear dok tunggu je kat tepi katil bapa sambil tgok tv.
Terharu sungguh aku bila tgok kasih anak pada bapa, mcam tu la bapa dear jg dear masa kecik2 dulu agaknya kan. skrg ni la masanya dear nak balas jasa bapa.

Aku dikejutkan kul 5.00am. ingatkan dah masuk subuh, tp bila kuar tgok ramai2 ada pas tu muka suma risau je.
MIL aku lak skit kat blkg badan lak, nak kene picit2 la.
Ucu tolong picitkan la kat dapur.

Saat pling aku tak leh lupakan saat nye bapa menghembuskan nafas terakhir!
Tenang & wajah yg bersih je aku tgok.

Pling menyedihkan tarikh ini genap 2 tahun 6 bulan aku ngan dear nikah & sehari selepas hari lahir dear.

Semoga rohnya bapa mertua ku berada dikalangan orang2 yg beriman.Al-Fatihah.

No comments: