Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Sunday, March 24

Tolong Menolong

Assalam...

Penatnya.....walaupun bukan aku yang pindah dan bukan juga aku yang tolong angkat almari besar tu....tapi penat juga sebab melayan kerenah anak-anak sambil membuat kerja. Huhu....semalam berkesempatan menolong abang aku berpindah ke Teluk Panglima Garang. Haih...itu yang letih semacam rasanya, dear tak dapat membantu sebab ada kerja luar pula. Mahu tak mahu aku dan kakak bawa anak-anak pergi menolong.






Walaupun tak banyak yang penting sambil menolong aku boleh tunjukkan jalan pada kakak aku. Akan datang kalau ada apa hal tak kira rumah abang aku atau rumah aku pasti akan di tuju. Paling seronok rumahnya agak dekat dengan rumah sewa aku sekarang. Syukur...Allah dekatkan kami jadi insyaallah hubungan adik beradik kami pastinya akan lebih erat.

Rumah baru lebih lapang, lebih selesa....sekurang-kurangnya berbaloi dengan harga dan juga penantian mereka. 2 tahun menanti rumah siap dan sekarang sudah pun berpindah walaupun belum ramai lagi jiran-jiran yang pindah masuk.

Insyaallah akan datang rumah abang akan jadi tempat berkumpul kami adik beradik...

   

No comments: