Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Wednesday, March 6

Terasa Bila Kehilangan

Assalam...

Hari ini sangat menyedihkan, terasa kehilangan 2 orang dalam satu  hari. Allah lebih tahu perancangannya yang telah ditentukan untuk kita semua.




Hari ke  tiga ditinggalkan dear, terasa sangat rindu  kehilangan dear beberapa hari ni. Entah apa lagi  perasaan orang lain yang menjadi isteri pejuang negara yang meninggalkan keluarga untuk menjaga keselamatan negara. Semoga mereka yang terkorban ditempatkan dikalangan orang yang beriman.

Kehilangan ke dua yang sangat dirasai ialah kehilangan seorang anak saudara suami. Anak kakak ipar sebelah rumah aku sewa sekarang ni. Haih…dia anak kurang upaya dan sangat istimewa di mata kami semua. Pemergiannya petang tadi setelah masuk hari ke 2 diserang muntah cair bewarna hitam. Kalau ikut kata doctor  di hospital Columbia Asia Bukit Rimau muntah hitam  menunjukkan ada organ dalaman yang rosak tapi kalau untuk anak istimewa memang agak biasa. Cuma arwah pernah sekali muntah seperti ini kalau tak  silap tahun lepas.


Arwah Adam Azhari Bin Nor Azmi yang lahir pada 26/2/2003 di hospital klang. Dek kerana arwah lahir bermasalah MIL terus terasa takut kalau ada lagi anak-anak MIL yang bakal bersalin di sana. Sejak  dari itu memang semua kakak ipar bersalin di hospital swasta. Alhamdulillah proses bersalin aku dipermudahkan Allah.

Arwah belum lagi dikebumikan dan insyaAllah esok pagi kami akan pergi ikut MIL dan adik beradik lain. Dear tak dapat balik sebab kerja masih belum selesai.


 

No comments: