Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Monday, March 4

Ditinggalkan

Assalam...

Haih...malam pertama kami bertiga tidur tanpa ayah disisi....dear pergi kerja luar pula jauhnya di raub, pahang sana. Oh...pagi ni baru pergi sedang elok aku dan anak-anak bersiap mahu keluar bawa kakak pergi bank selesaikan urusan kat ATM/debit.

Mahu atau tidak urusan rumah tangga aku pikul seorang untuk seminggu ni, sekarang tengah takut pun ada...takut sebab takut tak terlayan anak-anak nanti bila aku seorang je yang melayan. Biasanya bila malam dear sudah ada dirumah boleh lah aku rehat-rehat sekejap sebab dear bawa anak-anak pergi rumah nenek. Hehe...bukan lama pun kan, seminggu dua je pun...mengada-ngada pula rasanya nanti.

Malam ni tidur bertemankan kakak aku, esok dia cuti lagipun tadi urusan sudah selesai kami cadang nak tengok wayang tapi tak berkesempatan pula.

Ok la...mahu urut kaki yang kepenatan jadi pemandu tidak bertauliah sejak semalam. Mood sedih sebab kena urut kaki sendiri. :p

 

1 comment:

nurbijen said...

alololo... siannya kena tinggal dua minggu.. lama juga tu.. tapi pejam celik pejam celik, dah dua minggu :)