Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Friday, February 1

Hari Lahir My Dear Suami...

Assalam...


Dah hampir 2 minggu berlalu hari lahir dear. Haih....kesibukkan teramat sampai terlupa nak coretkan kenangan. Tak ada kenangan sangat la, tarikh hari lahir dear jatuh hari bekerja jadi tiada acara makan-makan atau pun potong kek.

Awal-awal aku dah tanya sama ada mahu kek atau tidak. Mahu makan apa aku akan cuba masakkan tapi dear tetap senang di jaga sentiasa dengan jawapan nya. Tak mahu! Hehehe...tapi bila aku offer nak buatkan kek span coklat untuk dear mula-mula nak tapi bila minta tunda masak hujung minggu terus tak jadi sebab jiran sebelah rumah MIL buat kenduri kahwin

Pengantin siap buat kambing dan ayam golek. Ha....tak kuasa aku nak masak-masak lagi. Minta tunda hari Isnin cuti Thaipusam pun dear sendiri kata tak nak. Lastnya petang tu balik dari pergi taman Amar minta kek. Dapat la 2 potong kek dari kedai kek dekat dengan rumah.

Esoknya aku pergi Giant Kemuning Utama dengan kakak aku, aku belikan lagi kek secret resepi 2 potong. Macam biasa Amar juga yang menghabiskan. Dear langsung tak merasa....chait sampai hati Amar.

Jadi kesimpulannya kami suami isteri memang tak de niat langsung nak raikan hari jadi dear tambah pula kenangan 3 tahun lepas. Arwah FIL meninggak sehari selepas hari lahir dear sebab tu dear tak berapa suka di raikan kot. Aku sekadar wish je, nak belikan hadiah pun tak tau. Bukan sebab tak de yang nak di beli tapi dear dah pesan awal-awal jangan beli apa-apa. Aku pun ikut je la kan.... :p

Ok tunggu bulan 3 atau 4 nanti. Kami raikan hari lahir Amar dan Ashraf serentak. Senang....memang lain bulan tapi apa salahnya buat sekali kan. Tak rajin nak berbelanja beli kek tiap-tiap bulan. :)) (kedekut ke ek?)

Untuk suamiku tersayang...
' Selamat hari lahir ke 35, insyaAllah tahun ini akan lebih mematangkan kita berbanding tahun sebelum ni. Yang penting tahun ini akan meraikan tahun ke 7 kita bernikah'

No comments: