Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Friday, February 15

Hari Terakhir Saya Di Sini...

Assalam...

Hari terakhir bekerja disini...Haih...memang rasa sedih juga sebab tiada lagi punca pendapatan bulanan untuk aku. Perlu mencari tempat makan gaji yang lebih baik dan sempurna dari sini. Bukan disini tidak bagus cuma aku tak suka dengan cara pengurusannya sahaja. Kerja pada aku semua sama tapi bos dan sikapnya sentiasa berbeza. Lupakan sebab sekarang sudah jadi sejarah pada aku.

Tengahari kami semua makan bersama sampaikan kami masuk office lewat 1/2 jam. Masing-masing masuk buat tak tahu je...hahaha...pengurus akaun pun tak pula bising-bising, mungkin mereka tahu kami keluar makan beramai-ramai agaknya. Kami makan di Restoran Mohd Chan, Kota Kemuning. Hmmmmm makanan biasa-biasa je la dan orang yang datang makan masa tu kebetulan ramai la pula.




Yang melayu tu kak Jasmine dan yang india ni akak Prema. Dua-dua keje jaga bahagian servis. Semua komplen mereka berdua akan ambil alih. huhu....

(Korang nampak ke nama company tempat aku kerja ek? hahahaha)


Ini maid aka tukang cuci office....orang filipina. Dia orang paling sedih bila tahu aku nak berhenti. Haih....sabar je la kan. Dia pun tahu situasi aku di sini macam mana.

Semoga hubungan kami terjalin erat walaupun aku tidak lagi bekerja di sana. :)

 

2 comments:

MamaQayyum said...

ko dah berhenti keje ke yan..
xperla, nanti dapatla kejer baru lain..kalau rajin oleh view http://www.tmcareer.com.my/

Azian & Zaini said...

haah...ok, thanks!