Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Wednesday, July 25

Keputihan dan Jamu

Assalam...

Agak tertanya-tanya pula, sebenarnya kita golongan wanita/perempuan memang ada masalah keputihan. Setakat ini penyelesaian yang aku dapat agak membantu.

Tapi sejak akhir-akhir ni adik ipar aku buat bisnes online jual jamu yang sesuai di makan sama ada anak dara atau pun yang sudah berkahwin. Serius sebenarnya aku belum pernah cuba sebab aku makan jamu jenama lain. Jadi jamu yang berlainan jenama tidak digalakkan untuk di makan bersama serentak. Nanti tak pasal-pasal jadi masalah lain pula.

Ini link entry aku pada awal tahun 2011 ketika mengandungkan Ashraf. masalah-keputihan-ketika-hamil



Entry ini sebenarnya paling banyak mendapat review dari pengguna. Tapi setakat ini belum ada yang meninggalkan jejak mungkin sekadar menjadi bahan rujukan sahaja. Syukur kerana dapat membantu orang lain memudahkan pencarian mereka. 

 

2 comments:

MamaQayyum said...

hai yan, blog ko cantik..tq la bce blog aku yg xseberapa tuh..hahaha

Azian & Zaini said...

ish...cantik mende la yana oooii
yg penting nak bkongsi cerita