Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Thursday, July 5

Geram

Assalam...

Semalam ada satu hal yang agak panas pada aku, mana tidaknya staff lain boleh ketawa selepas dia dapat 1 panggilan dari luar.

kisahnya begini....
Ada seorang bakal ibu atau pun mungkin ibu baru sedang membuat tinjauan untuk produk kami yang mana sesuai untuk menyimpan EBM. Aku dengar je terus teruja, ye la ibu tu sanggup telephone satu persatu syarikat barangan elektrik tanya berapa kapasiti muatan botol EBM yang boleh disimpan.

Tapi staff yang lain boleh ketawa terbahak-bahak, bertambah-tambah lagi ketawanya bila aku katakan itu fakta. Memang boleh simpan susu dan boleh buat stok banyak-banyak tapi yang sesuai adalah menggunakan freezer. Di sini ada bermacam-macam jenis freezer sama ada chest atau pun vertical.

Malas rasanya nak melayan mereka-mereka ini aku buat tak tahu lebih baik. Hehe...dah la aku masih baru jadi ku tahankan saja, bawa bersabar.

Pada ibu yang bertanya itu, tahniah! walau pun anda diketawakan tapi usaha anda itu sangat bermakna buat anak anda akan datang. :)

Inilah model yang ibu tu tanyakan.


 

No comments: