Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Monday, July 30

Nestle 100 Tahun


Assalam...



Minggu lepas masuk lagi 1 peraduan online nestle. Hehe...saja mencuba sekarang ni. Cara nak masuk mudah saja.


Sama ada mahu menulis, menghantar gambar, video atau pun tweet saja. Aku pilih menulis dengan ayat yang ringkas dan mudah di fahami.


 Isikan butiran peridbadi untuk masuk peraduan ini.

Kemudian karanglah ayat yang anda mahu ceritakan. Setakat ini aku ingat kisah-kisah sejak berkahwin saja, kisah-kisah semasa kecil agak tidak menarik nak di kongsikan. Lagi 1 aku tak pandai nak olah ayat jadi lebih menarik sebab terasa macam cerita tu biasa-biasa saja. Bleh ke?


Ok, Ini kisah aku. Hehe....harap-harap mampu menang lah. Tak dapat hadiah besar, dapat hadiah kecil pun aku terima.

Nak join sama? jom pergi sini Nestle 100 Years
Selamat mencuba!

No comments: