Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Wednesday, December 7

Ke Klinik

Assalam…


Entry ke 3 untuk hari ini.

Wah! Sangat senangkah aku hari ini? Ehm…boleh juga la di katakan senang. Tender dah submit hari ini, jadi sementara tunggu bos bawa tender lain masuk lebih baik aku rehat-rehat seeloknya kan. (melampu punya rehat ni)

Hari isnin lepas aku ambil cuti sakit, bawa Amar ke klinik sebab demam, batuk dan selsema yang masih belum baik. Rancangan awal ke klinik pakar kanak-kanak Tan di Klang tapi bila sampai di sana klinik tutuk kerana bercuti. Tidak ada rezeki kami untuk berjumpa dengan Dr. Tan yang lemah lembut orangnya.

Kami ke Poliklinik Shaik di Kota Kemuning sahaja yang pastinya lebih dekat dengan rumah. Ramai orang sedang menunggu giliran dan hamper pukul 11.00 lebih tiba giliran kami. Aku tak mahu ambil cuti sakit awalnya tapi bila dear bising-bising sebab tekak aku perit dan hidung pun mula gatal-gatal. Sambil-sambil bagi alasan jaga anak la kan. Alhamdulillah dapat cuti dengan mudah sekali.

Malu-malu kucing dengan mamat kat sebelah mamanya.

Dah tak ramai orang berani la nak jalan-jalan

Dapat 4 jenis ubat untuk Amar dan aku pula dapat 2 jenis pil. Hmmm hasil “rembatan” kami di klinik dengan berjumlah RM 65.00. erk! Telan je la, tapi boleh claim kat pejabat kan. Cuma tahan telinga je la bila akaun bising-bising. Hehe…sabar je la.

Setakat hari ini Amar masih belum pulih sepenuhnya. Batuk masih ada, demam sudah hilang tapi selsema belum baik lagi…masih meleleh. Harap-harap cepat sembuh, pasti hujung minggu nanti akan dapat minum air sejuk. Itu yang buat aku geram sebab pastinya selsema susah nak hilang.


No comments: