Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Tuesday, November 5

Salam Awal Muharam

Assalam...

Huhu....nak kata sedih tu sedih jugalah kan, tapi bila fikir rezeki yang di cari aku pasrah. Pasrah sangat bila terpaksa kerja di hari selasa ini. Haih...sepanjang jalan ke sini memang lenggang jalan raya yang biasanya sibuk dengan kereta. Bukan hari ni je tapi semalam pun sama boleh dikatakan lenggang juga. Mungkin ada yang ambil kesempatan cuti panjang balik kampung.


Simpang di kiri dan kanan jalan yang selalunya sibuk tapi pagi ni lenggang je.
Macam jiran dekat rumah aku, sejak petang jumaat lagi dia dah balik kampung sampai sekarang masih belum balik lagi. Mungkin esok baru sampai sini kot sebab sesekali bercuti biarlah cuti panjang kan.

Pagi di pejabat memang bosan, sendirian je hingga kawan drafter masuk. Tapi hingga ke tengahari memang tiada orang langsung. Huhu....apsal la bos tak bagi cuti setengah hari ek? bosan gila kerja di hari cuti umum ni.

Alasan bos minta kami kerja sebab dia cuma pilih beberapa hari je untuk cuti umum. Huhu....boleh pulak macam tu ye, aku pun tak tau nanti aku tanya-tanyakan lagi kenapa perlu kerja di hari cuti umum ni.

Eh, cuti ni tak di ambil bos ada bagitau pada aku semasa interview lagi...masa tu rasa pelik juga tapi tak pelik sangat lah sebab ada sesetengah orang pun bekerja juga hari cuti umum kan... hehe

No comments: