Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Wednesday, June 29

Stok Hari Rabu - 29.6

Assalam...

Huih...gila-gila tengah menggila nak menambahkan susu badan dan juga stok ni, bukan apa nanti kalau dah tiba masa susu kurang pengeluarannya sayang ooooo.... kalau dulu time aku kerja zikri hisap susu badan malam-malam tapi itu pun pada aku sangat-sangat la tak puas hati. Tu yang gigih berusaha untuk susukan ashraf dengan jayanya.

Pagi ni aku masuk ofis lewat, pergi klinik bawa zikri dan ashraf pergi cek up. Zikri tak kene inject tapi ashraf kene inject 2 bulan. Oh...kesian ok, dah la dengan cuaca hujan lagi la payah tapi nak buat macam mana kalau tak pergi maunya aku terpaksa ambil cuti. Sayang ok dengan cuti yang ada.

Berbalik pada kisah susu aku sempat pump kul 2.30 petang tadi lepas solat zuhur. Alhamdulillah sekali pump dapat la 9oz. Rezeki! Harap-harap pump kul 4.30 petang nanti hasilnya pun masih "lumayan" gitu... hehehehe...

Kekadang rasa macam malu juga pasal aku nak kene hantar stok susu ke peti sejuk kene jalan jauh. Tapi aku buat bodoh je kalau derang tengok paling best aku pasti akan senyum.

(Nota kaki: nak tanya sket la, menyusukan anak hingga usia 5 tahun tu macam mana eh? pasal ada kawan 1 ofis ni cerita anak kawan dia masih menyusu badan walhal sekarang dah berusia 5 tahun.)

2 comments:

Yaati Nor said...

tu tgh cari info tp anak akak aku nyusu dah 3 thn ++ ada adik 11 bulan..akak aku kata jadi manja ngada2 aku nak hentikan zahra ni tp belum berjaya

Azian & Zaini said...

ye ke ti?ish anak ko dah 2 tahun kan?senang ke nak bentikan tu, anak kakak ipar aku pun susah die nak bentikan tau, langsung tak nak isap susu botol kecuali kat umah pengasuh...bayangkan kalau ko tak kerja maunya pening pasal langsung tak isap susu