Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Monday, June 20

Ketika Di Hospital

Assalam...

Yes ada lagi masa terluang lagi petang ni, dear dan Zikri keluar pergi rumah nenek lagi. Ada apa kat sana?entah yang pasti ada nenek la kan dan juga ada ramai kawan untuk Zikri main-main.

Malas nak menaip pasal nanti akan ambil masa yang panjang. Maklum aja la kan kang kalau bercerita maunya kelaut pulak. Kita layan pic je ok.


Tunngu ayah ambil dekat lobi hospital nak balik rumah.





Dalam wad kecemasan, ntah buat apa dok sini aku pun tak faham. Masa ni sebelum derang ambil darah boleh la main. Bila time ambil darah terus menggelupur sampaikan lama juga la nak amik darah dia. Bila dah siap ambil darah terus zasss gerak pergi daftar masuk wad. Kejam kan mereka-mereka ni.


Perlu xray, untuk apa aku pun tak tanya. Malas nak tanya tapi masa nak masuk wad tu Dr sempat tengok dan bagitau apa yang die nampak dari hasil xray Zikri.


Dengan ayah masuk bilik xray, menangis macam nak kene ambil darah jugak. Mujur ayah yang pegang kalau tidak pengsan aku nak pegang dengan meronta sakannya.

Masuk wad lebih kurang pukul 1 lebih, sepanjang hari aku je la yang jaga dear balik untuk gantikan tempat aku di malam hari. Kalau nurse kat wad tu nak bising-bising apsal maknya tak jaga aku bagitau dear katakan maknya baru je habis pantang so sila la bagi sedikit kelonggaran. Mujur nurse tak tanya langsung pasal tu. Hehe...

Pic sepanjang masa dalam wad aku tak ambil maklum aja la mula-mula masuk wad tu memang tak nak duduk atas katil langsung asyik nak dukung je maybe dia takut la kan. Makin lama makin faham dengan keadaan dan tempat. Dr datang cek jantung pun dia relax je. Hahahaha....sudah semakin berani.

Ashraf aku tinggalkandekat rumah MIL dengan sedikit bekal susu yang sempat aku perahkan pagi tu sebelum hantar Zikri ke hospital. Alhamdulillah dia nak.

No comments: