Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Wednesday, June 22

Masa Itu Emas?

Assalam...

Heh apsal pula masa itu emas, pada aku sekarang masa itu lebih berharga daripada emas ok. Boleh disamakan dengan intan berlian yang tidak ternilai tingginya. Ehmmmm...bukan apa sekarang anak dah 2 mula la kan nak buat itu anak yang ini bangun tidur la, nak buat yang ini anak yang itu pulak nak susu la. Oh KESABARAN!

Erti masa itu emas memang tepat pada aku buat ketika ini. Nak kejar masa nak update blog ni pun tunggu hero-hero tidur termasuk ayahnya sekali. Hhaahaah Kalau zikri jaga adiknya tidur pun aku masih blum blh nak update blog atau berFB silap-silap kang maunya dikacau adiknya pulak tak pun dia nak taip sama dengan aku.

Mujur dapat suami yang rajin nak membantu, sejak Zikri kecil lagi dear rajin tolong aku. Time duduk kat umah MIL tak yah cite la kan pasal time tu ada ramai yang boleh tengokkan zikri time kami makan tapi sekarang sendiri kena pandai-pandai cari masa.

Sekarang zikri dear banyak handle kalau dear tak kerja aku layan ashraf je la. Setakat ni kami belum pernah lagi keluar berempat. Tingin pulak nak ajak dear g jalan-jalan di tasik pagi esok...lama tak pergi sana. Tambah-tambah pulak sejak Zikri dah pandai jalan ni.

Ok la, line pun tak berapa nak ok ni asyik offline je. Geram rasanya time nak online die pulak buat hal..Bye!

1 comment:

Yaati Nor said...

STOK SUSU MCMN YAN?BLH MENSTOK TAK?HARAP KO BERJAYA EXLUSIFE TOK 6 BULAN..SENYAP JE..LANCAR TAK PERJUANGAN KO?