Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Thursday, June 16

Dia Telah Ditahan

As-salam...

Hampir 2 bulan tak berkesempatan nak mencorat coretkan di blog yang tak seberapa ni. Malam ni kelapangan sedikit kerana Zikri tak ada dirumah. Ke mana die?

Sudah pun aku tinggalkan dia dan ayahnya di hospital sana. Sebab apa?ni kerana sejak kelmarin suhu badan Zikri yang turun naik buatkan kami berdua risau sampaikan pergi 2 klinik. Dan klinik ke 2 yang kami pilih adalah klinik pakar kanak-kanak. Biar mahal asalkan Zikri sihat seperti biasa.

Nak dijadikan sebabnya, Zikri sekarang nafasnya berbunyi. Nampak seperti mengah sangat. Setiap kali menangis mesti disusuli dengan batuk-batuk hinggakan nafas jadi mengah bunyinya. Ajak dear pergi columbia Asia di Bukit Rimau lebih senang tapi dear kata tak apa la kita pergi hospital dulu kalau masih tak ok baru la cuba bawa ke sana. Plan nak juga gunakan Medical card yang ada. Buat apa ambil kalau tak nak guna kan....

ok la...nanti kalau ada kesempatan masa aku ceritakan kisah bersalinkan ashraf pula.Buat masa ni keadaan terlampau sibuk bagaikan masa itu adalah emas bagi aku.

2 comments:

Yaati Nor said...

ni zikri abg ke adik?yan klu batu jaga2 yan bagi makan ubat cepat2 jgn dibiar..takut kena jangkitan kuman kat paru2 ko dah buat stok susu ke?dah byk ke stok?usaha keras yek...good luck

Azian & Zaini said...

abangnya ti, memang dah kene pun pagi tu sebab dr tengok Xray memang dah nampak ada jangkitan kuman tu pasal derang tahan jugak hari tu kalo ikutkan blh balik tp mlm tu asyik muntah je dr bagi balik la pasal katanya elok la muntah.

tang susu adiknya tu buat masa ni memang masih bagi susu badan, time aku jaga amar di hospital akak ipar aku jaga dan aku tinggalkan susu segar yg aku pump pg tu. Alhamdulillah sgt