Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Thursday, November 12

My Work

Salam...

Ya Allah! minggu ni mmg maha sibuk buat aku ngan geng2 keje sume. Nak kata pasal apa pun ntah la cume yg aku tgok dok relax je geng akaun kat blkng tu la kan. Eh apsal derang leh lepak2 lak ni, jgn lepak2 nanti hujung bln tak de duit nak bg gaji lak...hehehe tiap2 pg ada je keje yg aku nampak ngan tulisan "urgent" kekadang dah naik menyampah pun ada kan, tp nak wat cam ne slow2 lastnya siap gak la. Kalo surat tu skali datang bukan 1 tp 10 ke atas..heh ni kalo time busy la kalo time tak de keje mmg la bosan thap ciban.

Ni la salah satu keje yg aku kene siapkan, makan masa tak lama pasal senang je nak taip ni sume cume aku je yg bgg pasal sesuka hati derang je letak kat meja aku dgn tulis "urgent" nih. Padahal aku tak tau sape yg bg aku keje nih..hhehheheh

Tender pulak mmg tahap panas punye minggu ni sampaikan budak yg handle tu pun terkejar2 die. huahahahha nak wat cam ne aku tolong takat yg mampu je la. Hujung minggu ni dear nak g Ipoh lak, ayark aku akan keseorangan lak ke...ehmmm pape hal baik lepak kat umah je senang. Nak g umah MIL mlas la nak tido sane sorang lak. Sama je mcm tido kat umah kan. Ok la nak g tido pasal kepala rase berat ngan beban keje hari ni. :)



No comments: