Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Monday, November 9

Macam-Macam Hal

Salam...

Huhuhuhu aku di dalam ke sejukan la plak pasal ptg td time aku nak g klinik hujan lebat plak. Ptg kene g klinik Aneka, Klang pasal aku di suspect kene kencing kotor..huaaaa sgt malas mau pg sana ok, tp pasal baby ni aku gigihkan gak la pg sana. Apsal kene lg ni? aku dah minum air kosong punye la banyak time batuk2 ni. Sabo je la kan, kalo nak kene nak wat cam ne.

Ptg tu pas je isi minyak kat petronas cuaca terus berubah, mak oiiii lebat gilo ujan ptg ni. Dlm hati dah belah bg je nak g ke tak ni ek? ehmmm tp aku ikutkan hati pg jugak la kan. Kalo nak g esok aku nak keje lagi mlas plak la nak ponteng keje lagi kan. Sampai kat dpn skola menengah dear call, ehmm cam ada can nak ajak dear hantarkan je ni. Dlm 15 minit pas tu dear call lg bgtau suh amik dear kat kedai makan, haahhahah dlm hati mmg berbunga2 la pasal dear nak hantarkan. Kebetulan dear keje kat umah MIL je hari ni dan kuar td g makan dan g beli brang2 keje. Huhhuuhuh sgt hepi pasal dear hantar aku tambah lak dlm hujan lebat ni aku mmg seram nak drive kecuali kalo dah terdesak la kan.

Kat klinik mmg la ramai org, tp kaunter yg aku nak g ni mmg tak ramai org makanya aku tak yah tunggu lama. Letak kad, derang panggil nama, g kencing pas tu duduk lepak2 ngan dear tak sampai 10minit dah kuar result! huhuhu...sgt cepat & keputusannya aku tgok lebh kurang yg 1st dulu je. Elok2 je masuk kete & gerak nak blik hujan turun mencurah2 lg, alahai la...ptg semalam punye la panas tp hari ni mendung sakan plak. Hujan pun cam tak nak benti je. Lepak2 kat umah MIL, sambil makan nasi ayam yg dear tapaukan untuk aku. Kebetulan ada petai! huh sgt sedap layan nasi ngan petai. Lama lak rasenye tak makan petai.

Kebetulan k No pun ada kat umah so tak la boring lepak2 kan. Ada Rayyan lg nak kaco...heheheh..Kul 6lbh pas dear tolong amekkan anak2 k ju kitorang blk la. Tambah lak dear malam ni dah janji nak kuar ngan member. Nampak nya malam ni dok sorang2 lagi la jawabnya. Nak tido awal la pasal hujan2 ni kan sejuk!hehehhe ok nak lipat kain dan jemur kain & nak gosok baju untuk esok... :)


No comments: