Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Tuesday, November 10

Durian Oh Durian


Salam…

Sedang teringatkan buah rambutan ngan durian yg ada kat dapur umah skrg ni. Ha tu la kan time2 batuk ni la ada org yg nak blk kg dan sanggup nak bawa kan untuk aku. Huhuhu thanks abang siap hantarkan kat umah lagi. Mlam td tgh sedap2 layan game kat FB abg call bgtau nak dtg umah, mujur umah tgh agak kemas jugak la kan. So tak la aku terkocoh2 nak kemas..hahahha dah dtg mengejut kan nak wat cam ne.

Skali tgok siap ada ngan akak aku skali, aku dah la tak masak mlm td pasal ptg dah makan nasi ayam. Dear lak makan kat luar ngan member la tu dah alang2 kuar g centre. Nampak macam abang singgah kat pasar malam je pasal ada air soya suam2 lg, ngan kuih karipap yg famous katenye kat pasar kawasan serdang sane & tak lupa juga dengan kuih apam balik sekeping. Makan tu berempat tp tak abes pun, heehehhe aku bese la kan bukan nye makan banyak mana pun kalo dulu bukan main selera lagi. Teruk la aku kene marah ngan dear pasal makan sket je.

Dpt 5 biji durian yg agak comel2 jugak la tambah lak ni kiranya buah hujung2 la ni pasal kalo ikutkan aku dpt blik kg raya haji nanti je. Tiap kali call mak kat kg aku asyik Tanya pasal buah2 je kan tu yg mak kirim kan tu kot. Hehhe takut ngidam kot! Dear melarang keras aku asingkan buah rambutan pg td, pasal dear kata nak bg kat MIL semua skali. Ayark aku yg mmg suke melawan kata mmg teruskan jugak amik sebesen penuh untuk penuhkan hajat di hati..hahahaha..

Dah la semalam masa blk dr klinik klang dpt cuim bau durian dr dlm kete walaupun jauh lg ngan tmpat org jualnya. Tau2 je mlm nya dpt durian. Malam ni aku nak makan durian puas2 jgn time tido panas plak dah la. Pasal aku skrg ni asyik panas je bila dah pg, dear lak bergulung2 ngan selimut & siap tutup kipas skali…kejamnya! Hahaaha…

No comments: