Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Monday, October 19

Perjumpaan Raya 09

Salam Last Aidilfitri...

Hmmm masih ada lagi ke yg nak beraya hari2 last ni? Kelmarin dpt pg umah Zila & dpt jugak la jumpa ngan kawan2 lame yg tak sempat nak dtg braya kat umah maupun pg braya kat umah derang tu sume. Hajar dtg amik aku kat umah pasal dear letak kete kat kedai cuci kete, dah lebih 2 minggu tak basuh kan. Sampai umah Zila mmg aku ngan Hajar jadi org pertama sampai. Tak lame pas tu k zai pun sampai. Tahun ni mmg open untuk kitorang je, pasal taun lepas Zila wat skali untuk sedara mara die. So tahun ni blh rehat2 & sempat la nak borak2 panjang la kan.

Cite yg tak best mesti la derang nak tau kan arwah ayah aku tu skit apa sampai meninggal mengejut cam tu je kan. Sedih lak time nak cite tp Alhamdulillah aku kuat semangat nak cite tu sume. Buat Yati, tak pe kalo ayah ko kuat kerja dah mmg tu cara derang. Pasal kalo dok umah pun mesti die tak lalu nye, badan pun pasti akan ada rase sakit2 la apa la kan. Tp beware la kalo tak balik2 umah tu kan.

Ptg tu Zila masak lontong sambal sotong, sedap sambal sotong die sampaikan aku mencari2 sotong plak time tu. Hahahaha.. thank la zila. K zai ngan hajar blik awal pasal ada aktiviti memasing la kan, So yg tinggal aku ngan yati. Sembang2 sampai kul 5ptg baru blik umah. Sib baik dear blk lepas je aku blk.

Insyaallah group ni akan bertambah tahun depan, heheheh k zai pun dah nak kawen. :)

No comments: