Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Thursday, October 15

15 minggu

Salam...

Lame rasenye tak update blog ni, kalo ikutkan pg ni patutnye tgh busy2 kat office tp sorry la today amik half day la kalo ikutkan plan. Tp kalo lambt maybe leave untuk 1 hari, mujur HR kata ok je semalam kan so senang hati sket nak g check up. Hari ni check up kali ke 2 kat klinik kat kg ni je. Plan nak g awal tp dear kata lambat pun ble. Lepas ber"sms" ngan kak ipar so aku decide g lewat sket la kan, lg pun kalo pg awal macam lambat sgt je tunggu. Skrg dkt kul 10...g kul 11 pun blh kate akak ipar aku tu la kan. Jgn nurse yg ada tu bising dah la. Tension lak nanti mau naik plak bp aku...hehehe

Eh now dah masuk 15 minggu... kejap je. Tp blm nampak buncit la pasal aku oversize kot. hahahha..next week dah masuk 16 minggu @ 4 bulan. Wah!!!sgt excited tmbah lak next 2 week ada scan for 2nd time kat klinik kesihatan anika, klang. Harap2 bby ni sihat dan membesar dengan sempurna...amin.

Sepanjang minggu lepas asyik menyibukkan diri, bukan apa hujung2 minggu ada je aktiviti. Minggu ni pun sama la, masih blm sempat nak menyibukkan diri nak kuar beraya. Tambah lak bila ajak dear g umah mak cik nak braya leh lak dear kata g umah mak cik yg kita blm jumpa kat kg je. Adoi la...kan time arwah meninggal tu punya la mak cik blk...ish! tu tanda malas nak kuar braya la tu kan...ikutkan je la.

Minggu lepas pak cik dear (abg sulung MIL) meninggal dunia. aku dpt tau time kat office pasal sabtu tu aku tgah keje. Kat umah MIL lak ada kenduri lenggang perut untuk eja, so agak terkejar2 jugak la nak pg sane kan. Dear janji ngan MIL nak g jenguk malam minggu tu la pasal kalo nak tgok jenazah mesti tak sempat. Kenduri pas asar dan arwah kebumikan pun lepas asar. Malam gerak dr umah MIL g sana, sampai2 je derang trus ajak g umah sebelah pasal mlm tu ada sepupu dear nak nikah plak. Kalo ikutkan nikah pas asar tp tunda nikah lepas isyak. Aku mlas la nak g tgok nikah tu lg plak pala aku skit la plak time tu so blk umah trus tido.

Ahad baru dpt g jalan2 tgok wayang. Nak hilangkan stress rasenye kan, bukan apa byak cuti tp cuti ngan hal2 yg mengejutkan je. Sekurang2 dpt la release segala beban yg aku tanggung. Alhamdulillah aku sekeluarga dpt terima pemergian org tersayang.

Minggu ni lak ada umah terbuka untuk kawan2 time blajo kat poli dan umah sewa gak. So kalo tak g rugi la kan, nak g rewang dear lak keje..mesti tak best. Lg plak tak sempat dah nak g braya umah kawan2 lain tu. Ahad baru g rewang la, tu pun mesti kene g awal pasal dear ni mmg rajin la g rewang...aku je yg kekadang malas sgt.

Ok la nak g siap2 nak g klinik, harap2 org tak ramai la dan dlm sejam je dah settle la. Bosan amat kalo tunggu lame2 pasal channel tb kat sana tu tak leh tukar...kalo ada astro ke best la gak..hahahah :)

No comments: