Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Wednesday, October 7

Celaru

Salam…

Alhamdulillah hari ni genap hari ke enam selepas majlis pengkebumian ayahda tercinta. Tak banyak yg blh dikongsikan buat masa ni, keadaan aku sendiri pun bercelaru. Niat di hati nak mulakan kerja supaya fikiran tak merewang ke mana2 la kan. Tp skrg ni aku rase tak sehat plak, maybe kejutan yg teramat mengejutkan aku dan kuarga.

Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan org2 yg beriman. Semoga aku dan keluarga akan sentiasa tabah dengan dugaan dari Mu yg maha esa. Amin.

2 comments:

sweetie siti said...

takziah utk ko sekeluarga. ko jgn sedih2 dan fikir byk sgt. yk2 sabar ya yan.. nanti bahaya kandungan tu. semoga rohnya dicucuri rahmatNya. Al Fatihah...

Azian & Zaini said...

thanks! insyaallah aku akan cuba kuatkan semangat.