Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Saturday, October 24

Corat Coret Hari Sabtu

Salam…

Sampai dah hujung minggu ni, bukan apa untuk hujung minggu ni plan nak dok umah je la. Malas nak kuar umah tambah lak ada terniat dlm hati nak masak2 plak untuk dear minggu ni. Ye la kalo hari2 keje sempat gak nak masak tp aku yg mlas plak tambah ngan dear yg suke makan time2 dah nak blk keje. Tu yg aku tinggal kirim je untuk makan malam tu kan. Malam td lagi best hehehe aku lak gatal tekak rase nak makan megi tom yam plak padahal kelmarin dear dah belikan tom yam campur kat kedai member dear… hehehehe layan kan je la padahal megi tu dear gak yg bedal, aku dpt makan sket je. Tekak ni tingin je lebih tp tang makan tak leh masuk byak lak.

Hari ni keje half day, pg tadi punye la awal dah sampai office ni. Tak penah2 nak sampai awal tp ntah nape minggu ni aku antara org terawal sampai office lak. Heehhehe ni pasal aku malu slalu amik cuti la ni..huahahhha kalo tak kerana baby aku takkan nak amik cuti sesuke hati. Adoi la td pun pas gosok gigi, tgh kumur rase ada kahak. Tp bile aku buang kahak yg lain laky g sampai. Nak muntah tp perut aku kosong kan so tak de apa la yg kuar melainkan air yg aku minum pagi2 tu. Adoila…dah masuk 4bln baru nak jadi gini ke? Ish…ni follow hajar lak ni kalo tak silap aku la kan.

Dear kul 7 dah kuar umah pasal nak g isi minyak dan nak belikan sarapan. Plan nak beli kat pak cik lorong umah MIL pasal slalu kalo g kul 7.30pg pasti dah habisnye. Nasi lemak pak cik ni murah tp nasi banyak, sambal pun tak pedas mane, telur rebus siap bg sth biji lagi dan yg pling best die nye bilis goreng. Padahal kalo nak blh aja bl kat kedai tinggal goreng sendiri je. Heheheh tp ntah tak de rezeki lagi plak hari ni, pak cik tu tak berniaga la plak. So dear beli je la kat mana2 pun aku bukan kesah pun. Dear beli nasi kerabu! Adoi la, pg2 dah layan nasi kerabu ni agak pelik plak aku rase. Dear beli pasal aku ni kenkadang mintak nasi kerabu gak tu yg dear nak aku try rase sedap ke tak..hehehhe tak sedap ok! :)

Kuar umah kul 8, drive slow2 je. Tak sampai 90 pun pg ni. Pelik gak kan, tp ye la hari ni buka sume org keje kan tu yg highway pun lengang je. Suke tul menghayati keindahan alam pg2..

Tghri ni plan nak masak nasi goreng pas tu sumbat dlm perut sotong, semalam masa blk keje sempat g singgah kedai runcit cari lauk sket. Nampak lak sotong yg gemuk2 cam aku lak kan, tu yg beli la. Tu hari tgok kat AFC kot nampak sedap je. Heheheheh dear pun mintak nak makan gak. Harap2 jadi la. Jgn sotong tu melutup bagai dah la.

Papehal nanti aku akan update kan lagi pasal makanan ni ek, skrg tgh keje tp mcam tak de keje. Derang layan facebook aku pun ikut je la kan. Hehehehe mentang2 la dah confirm. Blagak nak jd senior ke aku ni…heheheh tp ne ada org baru masuk skrg ni. Tu yg bosan je pasal tak de geng. Uihhhh next week member sorang ni cuti seminggu maunye aku yg kene sambung keje minah tu. Adoi dah la keje die tang tender tu sume. Moga2 aku tak tension la kalo kene wat keje die. Eh…hari rabu nak amik half day pasal ada appoiment kat aneka lg. agak2 berat akan naik lagi take k?ehmmmm pikir2kan je la…hehehheeh

No comments: