Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Saturday, October 17

Deepa Raya? :)

Salam Deepavali...

Yes! dah hampir penghujung raya dah ni. Hr ni aku cuti deepavali, Insyaallah hari ni nak g jumpa ngan geng2 lame kat umah Zila. Harap2 semua yg dijemput dpt la hadirkan diri. Kalo tak ntah bila la dpt jumpa lagi. Hehehehe...

Aku patutnye pegi umah mak cik dear untuk tolong masak2. Kalo ikutkan dear kene keje hari ni tp ntah nape abgnye baik hati bg cuti la plak. So aku nak wat cam ne kan, cian Zila kalo aku tak dtg. Dah la time plan awal aku tak pat dtg pasal arwah ayah aku meninggal so skrg pape hal kene g jugak la. Dear g sana tolong ngan MIL skali. Tak salah kan lg pun mmg dah bgtau dear awal2 aku nak g umah Zila...nasib la bila tukar plan.

Pg2 lagi aku dah ajak dear g breakfast kat luar, ye la mlas nak masak pasal dear blh sarapan kat umah kenduri nanti. aku lak yg kelaparan kat umah semetara nak g umah Zila. Dpt la nasi lemak kat Paiman, sgt ramai org. Tp pasal makan kat sane dpt la cepat sket, cume yg tak best air die lak manis2 blaka plak. Ntah la.

Dear anta aku blk umah pas tu terus gerak g umah mak cik dear, kat teluk pulai klang. Tak jauh mana, aku offer nak hantar tak bg lak tu. Katanya nanti blik sorang2 so dear risau je kalo aku drive sorang2...ishh payah la plak.

Ok la nak chow dulu, bj dah siap iron untuk g umah Zila ngan umah kenduri esok. Hmmmm lusa cuti pasal nak g jumpe doktor lagi. hehehehe cuti aje keje aku skrg ni. :)

No comments: