Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Friday, October 16

Ntah Le

Salam...

Selamat hari jumaat, esok cuti untuk deepavali plak. semalam dah la amik cuti gak pas tu next week ada lg appoiment kat klinik. Ayak! begitu byak cuti aku amik bulan ni..teruk la rekod pekerja cemerlang kalo macam ni je tiap2 bulan. Semalam semua ok tp isnin ni nak kene wat MGTT.. sgt la malas nak g pasal nak kene minum air gule tu.

Hari ni tak de keje sgt lak kat ofis, jap g nak kuar makan tp tak tau nak makan apa. Dah la berat dah naik plak baru 3 minggu lepas timbang masih turun tetiba naik lak. Makan pun masih kurang selera tp blh lak naik 2kg. Adoi la.

Cite best esok nak g open house zila wat untuk geng melewar & poli gak. Sgt teruja menanti saat ni pasl time ni je la kitorang jumpa. Once time for a year ok. Padahal sume dekat2 je tp ntah la memasing menyibukkan diri lak. Skrg tgh fikir nak pakai bj apa pasal aku g sorang, dear tak dpt join pasal kene keje lak hari tu. Tu yg geram je aku ngan dear pasal time2 cam ni la dear tak join. Kalo nak ikutkan suami zila tu member sekampung & 1 skola dear. Tp kurang rapat je la kan.

Ok nak siap2 nak kuar makan, nak g ngan amoi sorang ni lak. Nak bawa die g makan kat mane la ni...pening pala dok fikir dah. Hehehe aku nak makan claypot la, tp die nak makan ayam goreng melayu la plak. Tak de tmpat lain la aku leh g, tp tmpat yg aku bese makan tu ayam goreng sedap cume cepat abes je. Tu yang aku mals nak bawa tu. Hahahaha..ok Bye :)

No comments: