Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Tuesday, June 30

Selamat Bertunang Awa!

Salam...
Mak oiii lame benar la plak kali ni aku tinggalkan blog ni, heheh dek kerana aku sibuk mencari wang dan wang tambahan. Bukan apa kan raye dah nak dekat ni kan tu yg sibukkan diri cari duit...hahaha...

Last week aku blik kg sorang je, dear tinggal pasalnye kene keje. Aku blik kg malm sabtu tumpang member sekampung aku. Sampai umah kul 1pg! huhuh mak aku lak yg seram sejuk dgr kitorang berdua pompuan blik kg. Sampaikan kene than ngan polis time road block siap mintak ic ngan lesen lg maklum la time tu kul 12 lbh! aku cuak gak tapi dek kerana berdua ok jugak la. Kalo blik ngan dear tak penah lak kene thn time roadblock ni, bese derang tgok2 je la.

Alkisahnya aku blik kg ni sebab nak hadirkan diri member, jiran, kawan skola dan sebagainya la pangkat yg ada...hehehe awa, my sahabat tunang hari sabtu sbb tu blik mlm sabtu tu gak. Majlis nye simple je la, tp ok la kan untuk buat kenangan, so aku ngan intan + ngan adik intan jd pengapit + tukang amik gambo.hehhehe.. nasib la kalo gambo yg tak cantik tu.

Nak upload gambar tp tenet slow so next entry harus la ada gambo2 time tunang tu. Tp klako nye tang hantaran pasalnya hantaran laki ngan pompuan macam sama je kalernye. Pape je la kan, asalkan ada gak yg sanggup nak watkan.

Aku blik shah alam mlm isnin, plan nak blik ptg tu tp dek kerana intan ada keje yg nak kene wat so aku tunggu je la. Sempat la hari ahad tu g mkn2 kat umah yg kat Seri Iskandar. Nasib baik ada kete abg aku tinggalkan kat kg, kalo tak cian yg kene ulang alik amik anto kitorang. Dpt la jumpa ngan opah + ngan sume org kg pasalnya time kenduri tu sume hampir tak cam aku dah.hehehe ni la time nye nak jumpa org kg kan.

So untuk awa aku ucapkan selamat bertunang, sabar dan cekal dngn semua dugaan dan cabaran. Insyaallah awa tunang tak lama, bulan 8 ni akan nikah dan bersanding la die. So time tu aku ngan dear kene la blik same, tak best la kalo blik kg sorang2 pasal hati aku slalu tingat ape la yg dear mkn padahal dear leh aje mkan kat umah mak dear. hehehhe maybe tu dah tanggungjawab aku la kan untuk siapkan makanan, pakai dear.

Ok next time sambung lagi, skrg ni dah mula keje so tu yg tak de masa nak update blog. Untuk sweetie siti aku hutang ko dulu tag tu ek, nanti hujung minggu aku free aku bayo la ye..hehehhe..:)

No comments: