Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Tuesday, June 2

Bayar Hutang

Salam...
Hari ni nak takat nak bayo utang tag dari sweetie siti.

1)"5" nama timangan korunk
* Yan - kawan2 yg panggil.
* Nora - ahli keluarga bese panggil pasalnya kalo panggil yan sama ngan arwah opah sedara lak.
* Ayang - my dear hubby la yg guna.
* Jian - opah aku ngan nenek sebelh umah opah aku yg slalu gune ni.
* Pepatung - yg ni name glamer untuk chatting.

2) "5" sifat/tabiat buruk
* Malas - tgok angin jugak la kalo dtg angin malas habis la.
* Suke tido - heheh ni kiranye hobi pling best.
* Wat keje last minute - ni leh membuatkan dear hangin 1 badan.hehe...
* Pantang jumpa buku/majalah mesti nak buka tgok.
* Kuat makan - tu pasal la kot bdn ni lg naik je.

3) "5" makanan peberet
* Char kuey tiew
* Nasi kerabu
* Nasi lemak
* Pape aje yg mak aku masak, walaupun telur goreng je.
* Laksa

4)"5" subjek pelajaran paling suka
* Sains
* Geografi
* Sejarah
* Ekonomi rumah tangga - pasal leh la masak2.
* Pemasaran & perniagaan - berminat nak wat bisness sendrik.

5)"5" benda wajib lam purse
* Duit - kalo tak de byak ada sket pun jadi la. hehehe...
* Kad atm & kad membership (jusco, tesco & popular)
* Lesen - kalo tak de naya ni, walaupun aku masih tahap 'P' lg ni.
* Mycard - kalo tak bawa maunye aku kene tangkap dituduh minah indon lak.
* Kad nikah - pling penting untuk aku ngan dear kalo kuar berdua2an.

6) "5" topik yang biasa di bual bersama pasangan/teman.
* Pasal plan mase depan - nak ada umah, kete yg cam ne...
* Pasal nak makan apa. hehehe
* Tanye pasal keje dear - coz aku ni kan dok umah tak de benda la nak cite.
* Pasal keadaan semasa - isu semasa yg panas kekadang leh jd topik cite kitorang gak.
* Pasal biz yg dear jalankan.

7) "5" MANGSA TAG
* Yg ni aku malas ni, tak yah bg 5 org la. Sape yg rajin nak buat ni buat la. Kalo tak nak aku pun tak paksa.hahaha..

P/s:Sweetie siti, hutang aku dah bayo. Hutang ko kat aku bila nak bayo da....

3 comments:

sweetie siti said...

ops... si pemiuntang datang mengechek hutang rupanya si pemiutang pon ada hutang si penghutang... hehehe.., hang paham dah aku cakap apa ni..? aku tak paham... hehe, tapi aku masih ingat hutang aku. lepas orentasi ni aku bayor k.. jgn marah ya.. hohoho...

Azian & Zaini said...

yo la..

sweetie siti said...

hihihi.. ni aku sayang hang lebih ni yan...