Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Thursday, April 9

Sup Ekor Ke Sup Lemak?

Ahad lepas aku ngan dear layan makan char kuew tiew kat kedai member dear.
Kitorang layan 2 pinggan char kuey tiew kat sane.
Dear lak bgtau aku rase masih lapar, alamak so aku mintak la bungkus kan pape la kan.
Kalo ikutkan dear makan biskut pun dah cukup.

Sebelum blek dear sempat la order sup ekor kalo2 tgah malam nak makan.
Tunggu dah la lame, lagi satu hal sup tu tak de la banyak mane.
Sampai kat umah aku tuang masukkan dalam mangkuk, aku kira la abe brape ketul tp bila aku tengok apsal la byak tul lemak dari isi.
^
^
Bgtau dear, dear cume kate bese la tu mesti diorang sibuk sampai tak bleh nak buang lemak.
Time makan ngan dear, dear sampai tak nak makan sebab tgok lemak tu banyak la sangat.
Aku tgok sayang la plak coz nye aku yg bagi idea untuk order sup ekor.
Lgpun sebelum ni kalo dear beli ok je aku tgok, lemak tak de la banyak sampai macam yg kitorang beli malam tu.

No comments: