Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Thursday, April 16

Reunion?

Tgahri td dear tetibe je blek umah tu maknanye tak keje la tu. Aku lak yg kebetulan masak lambat terkejar2 jugak la nak masak kan sambil tu wat muffin sket untuk makan2 kitorg berdua la. Tp nasib baik dear bgtau dah makan kat umah MIL, maknanya aku tak yah la nak terkejar2 nak masak. Makan pun sesorang je, boring la plak padahal dah bese tghri makan sorang2. Maybe sebab dear ade depan mate kot. :)
^
^
Tgah borak2 dear dpt 1 sms menjemput dear g reunion skola menengah. Alamak! aku pling mlas nak attend majlis cenggini, bukan tak nak kenal ngan mane2 kawan2 dear time skola dulu tp aku malas nak menjawabb pertanyaan org. Pling kurang aku jugak yg frust lpas cite2 bagai. Nak pg ke tak ni ek? dah la majlis malam ni baru tghari hantar sms....punye la bagusnye la diorang ni. Dear tak nak pikir pape, layan tido lagi baik. Ni pasal layan Chelsea lwn Liverpool malam kelmarin + mlam td layan MU lwn Porto kot kalo tak silap aku la. Padahal game tamat dear tetido nasib baik aku terjaga tolong off tb ngan laptop yg masih on lg time tu. Ish... cam ne nak jimat cermat la ni...
^
^
Persoalannya sekarang patut ke aku ikut ek? Aku ni bukan pandai nak mesra2 ngan org yg baru kenal ni. Kene amik mase dulu la, maklumla dah lame tak bergaul ngan org baru kenal kan. Ceh ade ke patut kuarkan statement cenggini?hahaha...
Pape pun kalo aku follow dear mesti ade cite best entry esok kan....maknanya tunggu je la kisah reunion malam ni.

No comments: