Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Tuesday, April 14

Sizzling & Claypot

Hari ni aku kuar g jenjalan kat puchong ngan ucu, ade wat keje sket kat sane pas tu terus g IOI Mall nak cari novel baru. Novel yg aku beli minggu lepas dah abes bace malam td so tu yg sibuk nak novel baru. Nak beli 2 tp dear tinggalkan duit blanje dpo skali so tak nak la kaco kan. Lepas dapat novel, beli brg kat jusco kitorang g makan2 la. Ni aktiviti wajib aku kalo kuar g mane2 la kan.
^
^
Aku order sizzling untuk ucu, untuk aku lak claypot. Padahal baru je hari ahad lepas aku layan makan claypot ni. Sambil tu minum lai chi kang dan untuk ucu kiwi jus. Bleh tahan jugak la makanan kitorang untuk hari ni, sedap jugak la. + lak mamat yg jaga sizzling & claypot corner tu dok ngaco kat ucu lak. Gatal aku tengok, menci!
Air Kiwi jus ngan air laici kang

Claypot ngan sizzling, memang menarik rase pun bleh tahan!

No comments: