Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Saturday, April 18

Kesian...

Ni pasal kes reunion hari khamis lepas. Dalam hati tingin jugak la nak pg kan, nak kenal2 ngan member dear & family tp dear kata tak pe la kalo aku tak yah ikut. So lepak kat umah je la malam tu sambil chatting & layan diari AF. Dear pg sorang2 ingatkan mula2 nak tumpang member sekampung tp member tu plak tak bls2 sms, call pun tak penah nak angkat.
^
^
Sampai kat tmpat yg diorng janjikan tu dear tgok ada la 4 5 org je. Ada sorang bawa awek, yg lain sume dtg sorang2 tak bawa awek @ isteri. Nasib baik aku tak ikut, kalo ikut mahu nye boring sakan aku. Kalo yg couple tu blah lepas 2 jam. Kalo aku mau aku drive blik umah sorang2, sanggup kalo dear kate nanti dtg amik ek. Bukan ape kalo laki2 ni jumpe mesti cite panjang lebar punye la kan. Bese la nama je 1 daerah tp tak penah nak jumpa.
^
^
Dear blik umah bgtau aku 4 org tp gelas ade 15! dok dari kul 9.30 sampai kul 1.00pg. Mak oiiiii byaknye la yg diorng ni minum? huhuhu sape la yg blanje tu ek? Nasib baik aku tak pegi kalo tak kene + lg 1 gelas. Hahahah.....

No comments: