Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Monday, December 29

Salam Maal Hijrah

:)

Andaiku tahu

Andai ku tahu

kapan tiba ajalku

ku akan memohon

tuhan tolong panjang kan umurku

Andai ku tahu

kapan tiba masaku

ku akan memohon

tuhan jangan kau ambil nyawaku

Aku takut akan semua dosa dosaku

aku takut dosa yang terus membayangiku

Andai ku tahu malaikatmu kan menjemputku

izinkan aku megucap kata taubat padamu

Ampuni aku

dari segala dosa dosaku

Ampuni aku

menangisku bertaubat padamu

Aku manusia yang takut neraka

namun aku juga tak pantas di surga

Andai ku tahu kapan tiba ajalku

izinkan aku mengucap kata taubat padamu



Salam Maal hijrah 1430H.cuaca ujan kat sini rase cam nak sambung tido lg je.

Pas dear kuar g keje td aku pun bermalas2an nak basuh kain bagai.

Setakat kemas yg mane patut je la, dok berdua ni bukan ader byak semak pun.

Nasib baik umah comel kalo umah banglo tu mau nyer shari suntuk nak mengemas.



Tak de ape untuk hari maal hijrah ni juz lepak2 kat umah & harapan untuk tahun depan lebih baik dari taun lepas.

Azam untuk tahun baru masih same ngan azam tahun lepas yg blum tercapai lg.
Berharap sgt kalo2 tahun ni 2 2 azam aku bleh terlaksana.
Dan sebagai tambahan aku nak plan dapat baby la plak.Walaupun tu hanya azam dan impian aku ngan dear, so kalo ader rezeki aku ngan dear akan terima dgn berbesar hati rasenyer.



Kalo ikutkan kami ni dah patut pun ader anak, bukan plan ok.
Ni sebab rezeki blum tiba lg untuk kitorng so tunggu je la.
Dear ni jenis yg suka budak2 so kekadang tu cian tgok dear main ngan anak org je, kalo main ngan anak sendiri mesti lain feel dier kan.
Ntah la, skrg dah try mcm2.Cume nak tunggu result nyer cam ne.
off topic pasal baby la.



Memang aku dah duga, memang aku dah jangka & memang aku yg undi!hahha
Akhirnya Lisda & Fauzi menang besar mlm minggu lalu.
Aku lebih suke diorg ni menang dari lg 1 couple tu coz diorg ni nyer tarian memang interesting sgt buat aku ketagih nak tgok tiap2 minggu.
Untuk pertama kali dalam 10 minggu berlangsung "Sehati Berdansa" ni la kali pertama aku undi.
Dah tu plak skali aku undi 10 trus!hahha dasyat tul la aku ni.
Dear tak tau ni, kalo tau bising la nanti.
(eh ni mak yg syer kredit kat ayg tau :))




Hari ahad plan nak g mandi air terjun tp tak jd lak coz aku tkut kan skrg ni cuaca tak menentu la.

Lgpun kete dear tu nak kene masuk bengkel lak.ala tak de chance la nak g langkawi cam ni.
So kalo tak dapat g langkawi nak g pangkor je la.
Huhuh yg ni dekat la ngan kg aku.bile2 mase bleh pegi kalo dari kg.
Arghhhh berharap sgt jgn cancel lg plan aku kali ni.



Tgahri masak nasi, lauk ketam masak lemak, pucuk ubi rebus ngan sambal belacan.
Makan sambil tgok Mawi ngan Ikin sanding.
Mak oiiiii ramai tul org nyer.dah tu plak ader mcm2 rancangan untuk diorg tu dari tghr sampai ke petang.
Naik muak gak tgok muke diorg je.So aku ngan dear decide nak kuar jenjalan g tasik kota ke.
Tp time nak kuar member dear bgtau nak pinjam kete.
Punah harapan nak jenjalan tgok org kat tasik.



Chow!

No comments: