Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Friday, December 12

Minggu shopping

This week aku pg banyak hypermarket, start dari minggu lepas cari brg2 dapor sampai la semalam pg cari baju untuk ipar aku yg sorng tu
shopping kat tesco nak cari brg dapo sambil survey cari brg2 lain.

ok la, byak gak la brg kitorng beli.
pas tu mase raya haji lepas aku ngan dear g mid valley lak.
ingat nak tgok movie tp sesak gile, mane la tau kot2 musim raye ni ramai yg dok kat umah.
padahal meleset lak...ramai gile!

pas tu jenjalan lak ke Giants puchong nak cari brg sket, singgah umah akak aku.

lepak2 jap pas tu blek umah..pas tu lak ader jcard day kat aeon bukit tinggi.
mak oiiii rmai gile org nyer sampai nak cari parking pun berpusing2 la 2 3 kali.
tu yg leceh kalo g sorng kalo g ngan dear ok gak la kan, aku leh trus pg jalan tinggal dier lepak jg kete je..hahhah
so dah dapat parking aku trus pg jusco nak sambar brg2 mane2 yg berkenan.
dapt la baju t 3 helai ngan comforter.
tu pun dah abes dekat 200 gak la.

dan semalam MIL lak ajak kuar cari baju adik ipar aku.

sibuk je nak baju untuk ipar aku yg sornag tu nak kawen, mcm dier lak yg nak kawen.
MIL aku ngan dear dok ikutkan je la.
aku?huh kalo ikutkan aku cam mls je nak ikut tp nak jg hati MIL la kan.
dah la kalo bab memilih kain tu mcm2 hal.
aku naik mls dah nak follow die tu,cerewet sgt.
bergaya no 1 la kalo kat dier.
dah penat ikut dier kedepan keblkg kat nagoya tu aku masuk tesco lak nak cari lg sket brg2 dapo...ader yg dah abes, nanti kalo mak dtg pyah lak kalo ader yg tak cukup brg.

so dlm minggu ni merata hypermarket aku pg.

semua nya sbb nak cari brg, time tak keje ni lak la ader mcm2 nak beli lak.
adoi la

No comments: