Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Monday, December 15

Meraikan jemputan perkahwinan :)

Minggu ni sibuk ngan mak nak dtg.
Mcm2 la yg dah aku siapkan kat umah, tp sayang nyer mlm pertama tu mak trus g kat umah abg aku kat rawang.
Coz lebih dekat ngan highway lgpun ader cucu nak main kat sane.

Petang sabtu abg call bgtau nak dtg sini mlm ni, tp dah sampai masenyer abg call lg skali bgtau mak nak lepak umah abg yg kat rawang lak.
Ala mane2 pun same kan mak, kali ni mak dtg ngan mak tok.
Bapa aku tak nak ikut lak..dah la lame nak lepak sini, kalo dtg skejap je ok gak la..
Org tua ni kalo dok umah pun bosan giler gak dier.

driver yg excited nak g kenduri kawen ngan nak jumpa MIL

alamak skali dear jelir lidah la plak..

gembira coz nak pegi jumpe mak...:)


my lovely driver..

Mlm ahad tu mak sampai trus g umah abg.aku ngan dear dpt jumpe mak esok nye..hari minggu kitorg jumpe kat umah mak cik kat taman medan.
Ramai gak la yg dtg kenduri kawen tu walaupun cuaca agak mendung dan gerimis halus kejap2.tp pengantin tetap bersanding dlm majlid yg meriah.

Colour theme? biru laut, how sweet!!!chantek la bile tgok ader yg gune kaler ni.huhu jeles tau.
Mase kenduri cam ni la semua sedara mara nak bertukar citer.K
alo bulan lepas aku pg umah pak cik kat hulu klang tu byk blah ayah.

hari ni kebyakan blh mak lak, blah mak memang lg ramai.semua memang suke berkumpul ramai2 la..kebetulan lak minggu depan ader majlis kahwen mak sdara aku.pe lg memang amik kesemptan ajak semua sedara yg ader dtg umah minggu depan.

tgahri lepas mkn dan majlis pun dah selesai mak ajak lepak umah mak cik kat area blakng umah pengantin je.
pg sane jln kaki je bukan jauh sgt.kat sane minum2 pas solat baru gerak blek umah, abg lak blek umah dier la coz esok kan nak keje dah.aku ngan dear hantar akak kat puchong pas tu blek umah.

baru sejam 2 kat umah dear bgtau lapar coz dear tak mkn td..hahha aku dok sibuk ngan akak aku so tinggal la dear ngan abg je.so nak tak nak usahakan gak mskkan mee greng kuah.mujur bhan2 ader so senang la..aku main campak2 je, kbetulan mak pun tido coz letih sgt kot.so lepas asar aku ngan abg mkn dulu, pas tu baru mak mkn lak..huhu tak sangka mak kate sedap! yahoo..
so sepanjang minggu ni ngan minggu depan maybe mak akan lepak umah aku..haha puas hati walaupun tak dapat blek kg

No comments: