Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Thursday, February 2

Sebelum dan Selepas CNY 2012

Assalam...

Ini kisah sebelum CNY yang lalu. Hehe..maklum saja dalam kesibukkan melaksanakan tugas tapi mampu juga aku rajinkan tangan ambil gambar. Ouh...kawan-kawan pun excited tengok. Hehe...maunya sebab lepas tu kan nak cuti panjang.

Semua sibuk kemas meja masing-masing, tapi aku dengan kawan aku sibuk siapkan tender pagi Jumaat tu. Hari last kerja kami jadi hari paling sibuk, aku sampai tak selera nak sarapan pagi tu dek kerana tekanan dengan tender yang nak submit tengahari tu.

Sibuk siapkan tender terakhir sebelum bercuti panjang.

Pn. Syue pun sama.
Keadaan office dah masuk 3 minggu berhias, ada ikan gantung-gantung, nanas dan angpou di gantung di pokok. Kad raya pun dah di tampal di partion kami...ouh awal-awal dah membangkitkan mood nak cuti la pula kan.



Hamper juga sudah banyak diterima, tak lupa juga dengan berkotak-kotak buah limau mandarin. Aku hanya dapat limau mandarin je hamper bagi kat office mate chinese. Malas nak pilih hamper, takut nanti ada yang haram kan susah. Tapi ada juga yang merungut kenapa tak dapat hamper...ehmmm aku dengarkan saje la rungutan tu.

Hamper yang sudah tersusun cantik.


Tidak dilupakan juga limau mandarin sekotak yang aku dapat, semua buah dalamnya tidak mengecewakan manis-manis belaka.


Selepas selesai semua bila naik cuti maka tinggal lah ini untuk hari pembukaan office nanti.


No comments: