Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Sunday, February 5

Banyaknya...

Assalam...

Sebelum cuti panjang minggu lepas bos akan kemaskan meja, tinggalkan meja sekosong-kosong yang mampu. Jadi bos akan bagi aku kertas yang mana dia tak guna dan aku akan gunakan dengan sebaiknya. Untung gila dapat pekerja macam aku kan? ahahah...

Mula-mula tengok agak terkejut juga tapi bila fikir memang macam ini la agaknya cara mereka dapatkan sesuatu kerja/projek. Ish...tengok saja la ye.


Kesimpulannya claim yang dibuat lebih banyak pada hiburan. Pastinya bagi semua bos aku agak la, tapi ini perkara biasa bagi mereka.

Renung-renungkan la, banyak juga yang aku dapat bila bekerja berlainan bangsa. Big bos memang terbaik, syukur sangat-sangat.....bukan jenis yang garang tapi tegas pada tempatnya. Cuma anak-anak buah Big bos memang tak boleh ikut.

No comments: