Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Saturday, February 11

Ford Escape

Assalam...



Satu petang yang amat menyeramkan pada aku tapi pasti tidak pada orang lain. Ish maunya tidak seram tiba-tiba di minta pandu kereta besar dan tinggi. Bukan lori tapi kereta ok. Kereta Ford Escape milik abang ipar sebelah rumah aku tu la. Dear keluar pergi kerja pinjam kereta dia dan tukar di kawasan pejabat aku.

Kenapa perlu tukar? sebab abang ipar aku yang ni rajin keluar malam jadi dear tak mahu nak menyusahkan dia sampai tak dapat keluar malam. Bila aku cerita pada kakak ipar aku dia marah aku balik katanya "biar la dia tak keluar, duduk rumah elok-elok" Aduh aku juga yang menjadi mangsa. Tapi aku tak dengar pun dia keluar malam tadi cuma alihkan untuk parking je la.

Jadi kesimpulannya bila aku bawa kereta orang lain terasa janggal yang amat dengan jalan yang aku lalu tu. Memang itu jalan yang biasa aku lalu tapi bila dapat kereta besar dan tinggi ditambah pula dengan stereng kereta yang memang ketat gila bila nak masuk simpang. Urgh... rasa macam lepas ni aku tak nak bawa dah kereta tu. Hakikat aku pernah je bawa kereta tu semasa Zikri belum ada lagi. Haha...

No comments: