Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Thursday, September 22

Tiga Kata

Assalam...

Fuh! penat ni tengah ada banyak kerja, tender masuk berduyun-duyun minta aku kerja kan satu persatu sampai naik malas nak buat pun ada. Heh!

Sekarang tengah angau melayan lagu KRU ni, Tiga Kata... 5 star aku bagi pasal aku memang peminat setia KRU sejak dari zaman sekolah lagi tau. Jom nyanyi dan hayati la lirik nya....mari kita bercinta!

Tiga Kata - KRU

Wo ai ni

I love you
Aku cinta padamu
Tiga kata paling bermakna
Tapi jarangnya didengar

Naan unnai kathalikaraen
Saranghaeyo
Aishiteru
Tiga kata paling menyentuh
Tapi jarangnya disebut

Mungkinkah pernah kita
Dah terlalu selesa
Kepimpinan seolah
Semakin hambar
Dari gerak gaya

Hingga ke tutur kata
Tak menggambarkan cinta

Wo ai ni
I love you
Aku cinta padamu
Tiga kata paling bermakna
Tapi jarangnya didengar
Naan unnai kathalikaraen
Saranghaeyo
Aishiteru
Tiga kata paling menyentuh
Tapi jarangnya disebut

No comments: