Pages

Next Anniversary

Daisypath Next Aniversary Ticker

Next Birthday Zikri Amar

Daisypath Happy Birthday tickers

Next Birthday Zikri Ashraf

Daisypath Happy Birthday tickers

Berehat Sebentar

Saturday, March 27

Chandayu Restoran

Salam...

Semalam ikut dear jalan2 cari tempat di Banting plak, bertolak pun time lepas solat jumaat. Ok la kan lg pun kitorang dah makan tghari awal plak semalam. Ntah pasal pe la plak aku pun tak tau maybe pasal cepat lapo skrg ni kot. Kuar terus g cari tempat, dear blanja makan goreng pisang, kropok lekor, popia goreng dan juga air tebu. Ish sedap la kan kalo minum time panas2 tu.

Siap je buat kerja dlm kul 6 lbh aku ajak dear g makan, dear bawa aku g makan seafood kat pulau indah. Oh memang ni yg aku mintak2 dr dulu lg tp cian la tgok dear asyik penat je tiap kali balik kan. Dengan rela hati aku pun ikut je la.

Orang blm sampai tp kami dah sampai dulu, tak pe la asalkan kedai dah buka kan. So dear pilih makanan aku tukang order nak masak apa. Tak tunggu lama maybe pasal kitorang je customer petang tu. Dlm 15 minit kot sampai sudah, memang pantas ok. Permandangan memang indah pasl kedai ni dekat jeti untuk org memancing, cuma jalan nak g kedai ni je yg sedikit menyeramkan perasaan.


Menunya nasi putih, ikan siakap masak 3 rasa, sambal sotong, udang goreng tepung, sayur kailan ikan masin dan sambal belacan. Ni pun kiranya cukup makan berdua la, niat di hati nak amik ketam pasal nampak besar2 je tp dear kata cukup la pasal dah banyak dah tu kitorang amik. :) nafsu kan!

Harga memang berbaloi tambah lak dengan kekenyangan dari petang tu sampai la kemalam. Pg ni pulak aku tak blh sarapan pasal kene g klinik buat BSP. Tp ok la untuk memuaskan nafsu makan tu dengan masakan yg sedap dan kene la dengan harganya.

No comments: